Kubraoguzhan sen bilirsin canım gerçekten işinde harika bi doktor yengem 3 çocuğunu onda doğurdu, ben hamile kalmadan önce yara yakma işlemi gördüm ona gittim bana en son bi daha gelemene gerek yok hamile kalınca gelirsin dedi 3 seneden sonra tedavim bitince 2. Ayda hamile kaldım , ama şimdi medicalparka geçti 2 ay falan oluyo geçeli başka hastande hastasıydım medical pahalı geldiği için doğuma gidemicrm oraya😔