nisemom arkadaşlar liv de doğum yapan yada yapacak olan varmı covit döneminde hastane sartları nasıl ebeler hemşirelerin ilgisi nasıl tecrübesi olanlar var mı aramızda
ags nisemom ben de memorial için arayıştayım,post açmıştım hatta. umarım sesimizi duyup cevap yazarlar 🤷🏻♀️☺️☺️
ags nisemom ben muaynehaneye devam ediyorum ama doğum için memorialı seçtim. Hastaneye hiç gidip gelmeyince de merak ediyor insan haliyle. Umarım gidenler görür bizii☺️☺️
nisemom Elf0016 ben sigorta yaptırmıştım. Onu kullanıyorum. Muayene ücretini bilmiyorum. Ama sigortanın içinde sipinal yada epidural yok ona para vereceğiz.