Kocluayse merhaba, 13+5 de ani kanama ile doktora gittim plasentanın önde olduğunu söyledi. Gebelik başından beri düşük riskim var progestan ve pruluton iğne kullanıyorum.Kasıklarıma çok ağrı yapıyor. Doktor ileriki haftalarda rahim genişledikçe yukarı çıkabilir dedi endişe etmeyin ama ağır bişey kaldırmayın mümkün oldukça uzanın.