Minikjelibonum Şu an yorgun ve uykusuz halimle hastane odasından yazıyorum. Belki size bilgi olarak faydası olur diye. Hemen tekrar uyumaya çalışacağım. Çok şükür güzel geçmiş doktor geldiğinde ben anestezi etkisinden çıkmamıştım daha. Eşim anlattı. Sorunsuz olmuş sağlam bir dikiş olmuş 3,5 cm yukardan. Ultrason cihazını getirmişler odaya. Bebek de iyi suyu da iyi demiş doktor. Yarına kadar böyle giderse yarın akşam çıkartırlarmış
Söylemek istediğim şey, uyandığım andan beri ağrım olduğu. Çok. Doktor ve hemşireler de bu kadar olmaması lazım demiş . Defalarca ağrı kesici verildi faydalı olmadı. Hem suni sancı ağrısı gibi hem bel ağrısı. Bir saattir hafifledi ki ben öğlen 1 gibi odadaymışım. Hâlâ belim ağrıyor. İnşallah hepsi geçer. İnşallah haftası gelince bu odada bebeğimle olurum. Size de şifalar versin Allah. Zorlu süreçler bunlar. Çok sağlam psikoloji lazım . Sevgiler…