Genelde canım 4 aylıkken yavaş yavaş başlıyor ama tabi kişiden kişiye değişir 3 aylıkken çıkanlar bile var ☺ Ama senin 6 haftada çıkmaz daha o şişkinlik ve kilo almaktandır bende 8+5im benimde çıktı ama bebişle alakalı bi durum değil. 🤗 Her yerimiz çok şiş normal ve ben sürekli yiyorum 7 kilo aldım göbişimin çıkması normal 🤣🙈