Fatma1453 benim bir anda ortaya çıktı önce yarım saat sürdü diğer gün bu süre daha da uzadı bıçak saplanıyor gibi oldu birgünde uzanıyorken bir anda oldu eşime seslenmek için ayağa kalkayım dedim adım atamadım o derece kötüydü ve bir son günlerde de gün boyu sürdü azalmadı doktoruma mesaj attım muayeneye çağırdı orda baktı bebekle ilgili mi başka birşey mi diye eğer özele gidiyorsanız ve mesaj atma şansınız varsa mutlaka yazıp durumu paylaşın bende çok şükür bebek sağlıklı çıktı da benim bacak ağrım hafif hafif devam ediyor dinlendikçe geçti ama muayene olmasam içim rahat etmezdi