yumukeller sabrszanne111 ben henüz yapmadım doğum ama doktorum bı sakınca yok uygunsun normal doğuma dedi. Ablam benden daha kısadır o da normal doğurdu
Tugbabayir sabrszanne111 ben de minyon tipliyim 34+3 üm 33 haftalıkken gittigimde doktoruma sordum eger normal dogum istersen muayne etmemiz lazım ama onun icin erken dedi.36. Haftada tekrar kontrolüm var bakalım ne diyecek :)
Evhamlianne sabrszanne111 beeennn🙂 minyonum ve normal istiyorum, çatı muaynem oldu, günümüzü bekliyoruz inşallah 🤲
sabrszanne111 yumukeller minyonlar erken doğuruyor diyorlar ya ben en azından 38 i görmek istiyorum 🤦🏼♀️🤲🏻
ecembugra53 sabrszanne111 başlamaz mı canım başladı 😊 yavaş yavaş valla vuruyor arada sorma sen kaç haftalıksın cnm
sabrszanne111 Ben 36 haftaya girdim yalancı sancılarım başladı korkuyorum erken doğurmaktan devlet hastanesi dışında bi imkanım yok burda memlekete gitmeye daha 10 günüm var umarım sabrla bekler kızım bi duanızı alırım 🤲🏻 Minnoş anneler 🤰🏼
ecembugra53 sabrszanne111 MAŞALLAHH canım ya 😊🥰 az kalmış Rabbim hepimize tel avaz da doğurmayı nasip eylesin en kolay doğumlar bizimle olsun 🤲🏻🤲🏻🌹
yumukeller sabrszanne111 ablam 40 ı devirdi valla bence doğru değil ama keşke doğru olsa 38 de dogursam bende 🤲😂
ElifimAlim sabrszanne111 bnde minyonum ilk doqumum 40 haftlik iknci doqmum 39+3 de oldu ikisi de normaldi hersey nasp dua edin saqlikla kawusun qerisi oenmli deql🤲🏻🥰
Damlaibo sabrszanne111 bende minyon tipliyim 38. Haftamdayım ve şuana kadar doktorum hep normal doğum dedi