Kızlar üç gün önce ani sancımın oldugunu soylemiştim. Bugün hastaneye gittim durumumu anlattım. Hastanede biraz da bekledim. Ama bu kez sancı değil farklı bişey vardı. Sanki bebek aşağıdaydı baskı yapıyordu sertleşiyor karnım duramıyordum. Oturamıyorum boyle olunca. Ara ara evde de oluyor. Ama bugün hastanede duramadım. Doktora anlattım aralıklarla sancım oldugunu büyük abdestinm var gibi dedim aman Allah korusun dedi. Bu baskıyı da soyledim hemen yatışa aldı. Serum takılacak gecmezse hastaneye alacağım dedi doktor. 2 iğne 3 hap 2 serum takıldı. Ciğer geliştirici iğne vurdular her ihtimale erken olursa diye. Nstye girdim yarım saat arayla. İlkin biraz sancın var dedi hemşire. Sonrasında biraz daha iyi dedi. Bir şey yiyebilir miyim dedim hayır belli olmaz gecmez ise sezryana alabilir dedi. Neyse iyiyim dedim çıktık hastaneden eve geldim yine aynı şikayet. İlaç yazmış doktor cuma yada pazartesi gelsin tabi bişey olursa hemen gelsin demiş.
Boyle hemen sezeryan demesi normal mi? Gerçi doktorum demedi yatıştaki hemşire dedi belki de cuma yada pazartesi gelsin dediğine göre ozman konuşacak belkide.
Bu arada yarın 32.haftalık olacagız inşallah
Uzun oldu kusura bakmayın 😔hakkınızı helal edin.
Dualarınıza ihtiyacım var 🙏🤲