Pnrbtr Kızlar nst yaptırdım ilk defa ama doktora gösteremedim. Anlayan yorumlayabilir mi? Şimdiden teşekkürler. resimag.com/p1/1ee02800f81.jpeg
Byzb1 Pnrbtr nst çekmemiş canım çocuğun kalp atışları normal zaten sıkıntı olsa hemen bildiriyorlar . Ya senin nabzına geçmiş ya da o ara kaymış bende de çok oldu . Sancında yok hiç ☺️
kedilervekaranfil Pnrbtr yani bunu çeken hemşire kontrol edip kayma olduğunu söyleyebilirdi. Benim de bazen oluyordu tekrar çekiyordu doktora göstermeden önce. Doktora gösterince tekrar isteyebilir gerek duyarsa