suan aglayrak yazıyorum içim parçalanıyor gerçekten niye benim başıma geliyor bunlar. neden ben bu acıyı cekiyorum ben bunları hakkedecek naptim ..😔3 aylık oldu bugün bebegim hastaneye gittim cinsiyeti öğrenmek için sabırsızlıkla bekliyoruz eşimle birde korkuyla daha öncede yaşamıştık bunu fazla sevinemiyorduk doktor ultrasondan bakarken sürekli bi bana bi ekrana bakıyordu nasıl diyebilirdi dediğinde nasıl canımın yanacagini biliyordu ilk düşüğümde pat diye söylemişti kendimi tutamamistim orda cok aglamistim bu sefer diyemiyordu bi 10 dakika felan durmustu ekrana bakiyordu bende onun agzina acaba ne diyecek diye bakiyordum kalbinin durduğunu söyledi ensesi kalin felan biseyler soyledi hicbirini umursamiyordum sonucta yine bir canımı kaybetmiistim .kalbime bi anda bisey saplanmış gibi oldu nefes alamiyordum yarin sabah kürtaj olacagimi soyledi doktor .Eşimle dışarı ciktik eve geldik eve gelmeden asagda oturup saatlerce agladim .biraz önce yukariya ciktim eşimde cok üzülmüstu o da benim bu halime dayanamiyordu ben disarda kalicam dedi yukari tam cikacakken bana şu lafı etti “ cocugumuz olmasada ben seni cok seviyorum üzülme ” dedi. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın kimse evlat acısı cekmesin insallah amin .