Seraparsln Mink-hyt pijama yi aldım ama iade edecem içimi çok gösteriyor çamaşırım olduğu gibi belli ediyor 🤦
mikican baharsmom aynen şuan 40 42 beden giyiyorum en fazla 38e düşerim doğum sonrası onda da arkasında 38 için m l yazıyordu
baharsmom mikican Bende ayni 40 42 giyiyorm şuan actim karnima tuttum s m bedenini yok dogum yapsam bile gelmez dedim 😂
Kmslmsl baharsmom bende normalde 40 42 beden giyiyorum ml aldim fiyatına göre güzel biseye benziyo şimdi denedim de kapanmiyo bile doğumdan sonra nasıl olur bilmem 🤷
nisemom Kmslmsl ben de mi adım ama geri iade ettim mümkün değil olmaz ki ben şuan 30. Haftadayım 62 kilodaýım hamile değilken bile kapanmaz. L xl da gelmemşti