20Rabia20 cd verdiler evet birde bir adet resim ama resim pek beğenmedim ilk oğlumda bakırköyde özel bir klinikte çok pahalı rakama yaptırmıştım bilmiyordum doktorum önermişti araştır araştırmadan gitmiştim ama oraya göre tabiki daha kalitesiz resim mesela verada 25-30 dk kalmıştım bakırköydekinde 1 saate yakın kaldım ekranda renkli kan akışlarını bile görmüştüm bebeği renkli gerçek gibi görünüyordu ama vera öyle değil haberini olsun çok önem veriyorsanız görüntü ve detaya veraya gitmeyin sağlık açısından evet gereken yapılıyor