Selo39 havvaace canım neden doğumunu başlatma gereği duyuyorsun? Her bebeğin bir vakti var çok yanlış böyle şeyler bunlar çok doğru olsa doktorun doğumunu kendiliğinden başlatır
Selo39 havvaace eee olsun ne var canım ? benim ablam 41+4 te doğurdu.. bu hiç Sağlıklı bir şey değil Sağlıklı olsa doktor evde doğumunu başlat gel der