Melekzehrakk Kızlarr su anda 37haftalık hamileyim ve ayaklarım aşırı şiş korkmaya basladım ne yapabılırım
shdemir Melekzehrakk Aynı durumdayız canım bende 37.haftadayım son bi kaç gündür ayaklarım bileklerim aşırı şişti ve günde 3 lt su icmeme ragmen. Dün ılık suyun icine tuz atıp ayaklarımı dinlendirdim icinde faydasını gördüm. Bi dene istersen.
bebiss1 tuzlu yeme bol yürüyüs ve su ic soguk suyla yika arada ve doktoruna danis bu durumu insallah daha cok sismez rabbim yaryardimcin olsun
ezgiburakpamir benimde aynı şekilde ayaklarım ellerim yüzüm burnum dudaklarım kendimi tanıyamıyorum 36. haftaya yeni girdim piskolojim altüst napcaz biz ya 😞
Melekzehrakk ezgiburakpamir valla bende bilmiyorum bende de oyle her tarafım şiş ayaklarım hele bir gorsen bu insan ayagı mı dersın