Tugce1803 Kızlar memnun kaldığınız, uygun fiyatlı, yenidoğandan itibaren kullanılan önerdiğiniz model var mı? Yardımcı olursanız sevinirim❤️
yumukeller Tugce1803 bende Kraft back çift yönlü aldım. Henüz kullanmak nasip olmadı evde sürdüm memnun kaldım kumaşı, tekerleri, çift yönlü oluşu ayrıca guzel. Tek kötü yanı biraz ağır 9kg. Benim aldığım modelin puseti yoktu extrada almadım almayı da düşünmüyorum
Blackkcat Tugce1803 kraft lima aldım henüz çok kullanmadım ama bir kez asmye gittim oldukça hafif konforlu bi araba ayrıca pusetide çok rahat canım😘😘puset illa şart deil tabi
Fulyazorlu30 Tugce1803 canım ben dün aldım tango modelini 1350 TL e bebekte mega outlette çok güsel bayıldım ben pusetli almadım gerek yok die
Mom55 elcinsadem 1350 tl idi geçen hafta e bebekte ben de görmüştüm. Ama 4,5 aylık olana kadar acaba kullanılabilir mi? Yani puset alsak elde taşımak mı gerekir? Kullanan arkadaşlar varsa yorumlarsa çok sevinirim ben de
elcinsadem Mom55 yeni doğan kullanımına uygun . Ben ayrıyetten araba koltuğu olsun diye pusette aldım. Ayrıca zaten Eylül bebeği olacağı İçin kanguru vs de rahatça kullanacağım İçin nisana kadar pek arabaya ihtiyaçta duymayacağım. Ama inanılmaz rahat tek elle kapanıyor . Açılıyor 6.5 kilo ve valiz gibi çekebiliyorsun
Fulyazorlu30 Mom55 Mom55 ben dün aldım cnm puset almadım gerek yok die arabayla biyere giderken port bebeye koycam zaten indirirken arabaya koyarım zaten 6 ay kullanılıyor puset gerek tok bence
yumukeller Tugce1803 ağır derken videolarını izledim tek elle kapatip açıyorlardi ama ben beceremedim ağır geldi bana biraz 😊