27Nurdan Merhaba arkadaslar 6 aylik hamileyimm ilk gebeliğim ve ben halen bebeğimin hareketlerini hic hissetmedim. Kimi geceleri oynuyordur diyor kimileri kese gibi biseyin içindedir diyoo.
Snszasla 27Nurdan bu haftaya kadar en azından arada bi hissetmek lazım ultrasonda filan hareketleri nasıl
Ebrutprk 27Nurdan 6 aylık bir gebelikte nasıl oynamaz canım doktoruna söyle . Bende 29 haftalık gebeyim 16 haftalıktan beri çok hareketli hissediyorum yanı
NagihanAfra 18 den beri hissediyorum şuan m 24 bazen sakin ama genelde hareketli mutlaka doktorunuza söyleyin bu durumu
Senemada Hiç korkmayın bence bu derinin kalınlığından olabilir eltim inanın 9. Aya kadar belki bebeğin hareketlerini 10 kere anca hissetmiştir her seferinde acile gidiyordu hiç hareket etmiyor diye ama kızı çok sağlıklıydı uykucuydu sadece 😂😂
Boncukbeyinannesi 27Nurdan 9 ay bebeğini hissetmeyen hatta hamile olduğunu bile anlamayan doğum sancıları başlayınca hamile olduğunu öğrenen insanlar var. Doktor kontrollerinde sıkıntı yoksa belki siz de istisnai gruptasinizdir
Bilgemert @27Nurdan sağlığı yerindeyse telaş yapmayın ilk gebeliklerde geç hissedilirmiş zaten annenin kilosu fazlaysada gec hissedilirmis oyle demisti doktorum
Ueslem1902 27Nurdan canım korkmana gerek yok bebek hareket ediyor ama sen hissetmiyorsundur bende 6. Ayımdan sonra hissetmeye başlamıştım yani korkma doktorum da dedi bebek hareket ediyor sadece siz hissetmiyorsunuz biraz bekle 6. Aydan sonra hareketleri yavaşsa zaten doktor kendi kontrolüne alır❤️Tavsiyem endişelenme💕