Aysimaym benim değil ama kuzenimin başına geldi sütünü sağ memede kalmasın beneğin yeteri kadar emmediğinden oluyo sağdıklarını saklama ama o süt çokta sağlıklı olmuyo sağ dök bi kere tüm göğüs boşalsın sonra 2 saatte bir yine bebeğini emzir üstüne sağ süt poşetinde buzlukta sakla ihtiyaç olursa kullanırsın