Ceylangizem canım ben hiç hamile kıyafeti almadım almayı da düşünmüyorum , normalde 36 bedendim şimdi bol elbiseler aşırı moda her yerde kolay bulabilirsin bol elbiselerin 38 ini alıp püfür püfür giyiniyorum 🙈 hem doğumdan sonra da çok güzel değerlendirilir elbiseler 🥰