Zeyno02 canım peki korunma varmıydı benim korunmayı bırakmıştım ve doktoruma evde test yaptım negatif çıktı dedim oda korunmayı bırakınca adet düzensizliği olabilir dedi belki sizinde öyle bir durumdur ama geç döllenme olabilir lan verin yine de 2 günde bir benim 4. Gün de 38.90 çıktı 7.gün de 339.50 çıktı