TunarinAnnesi sağol canım Allah razı olsun rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah canım prolaktin sağlık ocağında 67 çıkmıştı ama doktorumun yanında yaptığım da 14 çıktı ben sadece folbiol kullandım başka hiçbrişey yok birşey de yapmadım hatta her gün ilişki olunca sperm kalitesi düşüyor dediler bizim hemen hemen her gün oluyordu ama sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum inşallah sizlerinde güzel haberleri gelir