Kızlar ne kadarlık oldunuzz
ben şuan 17 haftalığım size bir sorum olacak geçen gün kontrolüm vardı ama bebeğin gelişimi yaklaşık 10-12 gün geride görünüyomuş en baştan beri gerideydi zaten ama hiç bu kadar olmamıştı bir hafta sonra doktor tekrar çağırdı bir haftalık gelişime bakacakmış bende dikkatli beslenmeye çalışıyorum bu bir haftalık dönemde benim bu durumu yaşayn var mı ?
Başka bir sorum da benim doktorum ben kontrole gittiğimde hiç benim kilomu ölçmüyor bebeğin kilosunu boyunu suyumun durumu nasıl onlardan hiç bahsetmiyor daha erken diye mi yoksa bebeğin gelişimine odaklandı o yüzden unutuyor mu bilemedim aslında doktorumu seviyorum ama çevremde ilgisiz falan dedi aklıma takıldı