1Zeynepada Ne kanala girdi ne sancı var nede açılma korkuyorum 40 i bulnca kakasini yiyebiliyorms bnm gibi olan varmı gelmeye niyeti yok kizimn
Smeyye17 1Zeynepada benimde 39+2 erkek bebek bekliyorum alttan muane olmadı henüz ama ters dönmüştü enson bende de arada karnıma sancı giriyor ama öyle belde falan bir ağrı olmadı anca ayakta kalınca oluyor
Smrylmz Ben 40+ 4 üm canım bekliyorum kontrollerime gidiyorum ama perşembeye kadar gelmezse suniyle başlatıcak doğumu ondan biraz korkuyorum inş gelir perşembeye kadar