Topraginannesi1 bende afişte o korseyi görünce burdan aramaya yazıp yorumlara baktım kimse memnun değildi. yamuna korseyi aşırı öneriyolar ve daha hiç olumsuz yorum görmedim pahalı ama bikere alıp işe yarayani alıcam, indirim bekliyorum şuan insallah olur olmazsa da kendi fiyatına alıcam yeterki gitsin şu kilolaar 😂🤦🏻♀️