Hanımllaar biliyorsunuz ki zamanla bebişimiz karnımız büyüdükçe bağırsaklarımız sıkışıo ve çalışma hızı azalıyor bu nedenle lavaboya çıkma sıklığımızda azalıo genelde hep küçük abdest için sürekli lavaboya gidiyoruz idrar kesesine baskı olduğu için metabolizmayı hızlandırcak meyveler nelerdir yada sizler napıosunuz bunun için yediklerinizi daha iyi sindirmek açısından herhangi bi çözümünüz var mı varsa nedir? 🤗🤗
Ben kendimden başlim İncir, muz, kayısı çalıştırıyor bunları biliyorum yani bende yararlı oluyor. 😊