Arya12 evet onu 2 ay oncesine bende aldim.ama 3 renk var sanirm.renk secenegi pek yok. Ama kullanisli gayet guzel ve genis hazneli.20 tl ye bedava.yedek olarak kullanmayi dusunuyorum bende onu cnki dha oncesinden almistm 150 tl var 😬.tabi dha kaliteli illaki.🤗degisik degisik kullanicam.biri gri biri sarı 🥰