Merveninmiskokulusu Kızlar bişey sorcam ellerimin içi ve ayaklarımın altında böyle parça parça beyazlık oluyor deri altında tabi ben ödemden mi kaynaklı acaba diyorum böyle bir sorun yaşayan var mı?
[silindi] Merveninmiskokulusu Fotoğraf atabilir misin canım benimde beyazlıklar vardı vucudumda vitiligo hastalığım var
Merveninmiskokulusu Shr1530 Benim hem elimde hem Ayağımda var canım inşallah sıkıntılı bir durum değildir
1PrensAnnesi Merveninmiskokulusu sorunun adı vitiligo çözümü olmayan bir deri sorunu pigment eksikliğinden oluyor çözğm yok ama zararıda yok sadece görüntü kötü
Merveninmiskokulusu 1PrensAnnesi Benim hamilelikten önce yoktu canım hamilelikle birlikte oluştu doğumdan sonra geçer mi acaba
Metlem 1PrensAnnesi bizimki öyle değil ya bazen kayboluyo bazen oluyo el içi ve ayak altı benek benek oluyo