Evetttt kizlar herkesin dogum hikayesini okurken bugun ben paylaşıyorum taze anne olarak 😘😘😘
Daha önceki yorumlarımı goren olmustur 31. Haftada erken dogum vs vs seyler olmustu 36. Haftamda 2 cm aciklik ve hafif sancım vardı 37. Haftaya kadar herşey normaldi sonra bi sancı bi agri ama dogum degildir diye gitmedim Dr a derken derken 38.haftaya 1 2 gun kala sancı agri bastırdı 3 4 gun daha direndim ve dunden once yani 38+3 de geldim hastaneye bel agrisi var diye açılmam hala 2 cm sancimda var serum verip eve yolladılar ilk Doğumum birde sancı nasil neye benzer derken aksam bi sancı girdi ama oyle boyle degil arada bir geliyor ama geldimi fena hoplatiyor 1 saat 2 saat derken dayanamadim gece 3 de hastaneye geldim nst muane fln bi baktılar 2 cm açıklık ve sancılar tavan yapiyorrr git yürü 3 4 saat dediler tmm dedim 1 buçuk saat dayanabildim geri girdim acile saat 5 falan bi baktik 4 cm olmus yatisi verdiler 6 da yattim dogum haneye ara ara sancim geliyor ve nefesimi aliyorum yavaşça veriyorum ama hafif ıkınır seklinde ve her sancı girdiğinde summessebile yesserahi diyorum ve ayetel kursiyi okudum hep 8 e kadar boyle boyle karsiladim sancilarimi ve hic de dayanilmiycak bi agri sancı degil korkmayın 8 de Dr geldi bi muane 8 cm açıklık suyu mu patlattılar sancilarim arttı derken 15 dk ya gecti ya gecmedi ıkınma hissi başladı Dr lara seslendim ıkınma hissim var diye sakin kaldim hep ve dr lari dinledim 3 ıkınmada bi baktim boncuk kizim kucagimda.
Tavsiyem
kesinlikle sancinizi evde çekin hastanede cok rahat edersiniz
Ve dr lari kesinlikle dinleyin
Ve ıkınırken kesinlikle bagirmayin nefesinizi tutun ve gercekten kakanizi yapar gibi itin kabız olmussunuz gibi ikınin ve dikiş den kesişen korkmayın hissetmiyordum uz bile Dr lar bana sen kendin dogurdun biz hic bisey yapmadik cevap ilk defa dogum yapan birisi bu performans harika dediler ben sadece bedenimi dinledim ve dr ları ve sut icinde dogumdan 1 2 hafta ince hurma kuru incir tuketin faydasi var kesinlikle
kizim 3kg 340 gr ve 50 cm dogdu ve simdi misss gibi uyuyor