Ben şimdi Ocean mommy (vitamin) ve Gyno ferro sanol (kan ilacı) kullanıyorum. İlk hamileliğimi öğrendiğimde doktorum folik asit verdi 1 ay kullandım çok mide bulantısı yaptığı için hemen Ocean mommy e geçtim. Doktorum yazdı. İlk kan ilacını 10/12 haftalıkta maltofer (kapsülü) yazmıştı onu içtim sonra çok kabız yapınca 20 haftamda gyno ferro sanol yazdı onu kullanıyorum. Ama tüm kan ilaçları kabız yapıyormuş. Kabızlık içinde Duphalac şürüp verdi onu bazen kullanıyorum.