Niloyaa12 37+4 3300 kilosu varmış ben normal doğum istiyorum 40a kadar bekleyince iri olup sezeryana alırlar mı ultrasonda 38+4 gözüküyor sizinkiler kaç kilo nasıl doğum yapacaksınız kızlaaar 🌸🌸🌸
tugbaayaz Niloyaa12 benimde 37 de 3350 ydi kilosu normali bekliyorduk fakat doktorum en fazla 3700 e kadar normal doğurabilirsin çatın buna müsait dedi kanala daha girmemişti oğlum bekleyelim dedi 38 de gittim 3550 olmuş hala ışık yoktu paşamdan baktık 40 a kadar yolu var ve kilosu 4 ü bulacak sezeryana karar verdik 38+5 te 3800 doğdu mecburi sezeryan olduk
Bilinmiyor Benimde 36 haftalıkken 2800dü. Doktor normal doğum dedi. 2 hafta sonra yani 38 haftalık olunca bende kontrole gitcem inşallah benimkide kilolu değildir. Kilolu olunca doğum şekli değişiyor mu ben önemli olan çatı sanıyordum
Niloyaa12 tugbaayaz evet bende ondan korkuyorum beklerim beklerim sancımı kilolu olur normal dogum olmaz diye acaba suni sancıyla normal doğuma mı zorlasam
tugbaayaz Niloyaa12 sen bilirsin canım ama bebeğin ne zaman ne şekilde gelmek isterse o zaman gelsin bence yinede karar senin tabi suni sancıyı çekip açılmanda hiç olmayabilir böyle hikayeleride çok okudum çünkü burda