Ruveydamine Merhaba 39+5 hamileyim ve günüm dolmasına 2 günüm var ama sancım Yok stres buna engellidir sizce
iremugurlatasoy Ruveydamine bencrde hic stress yapma benim de dun nisanjm geldi 3 cm acikljk var dendi evimde bekliyorum sancilanmayo☺
Ruveydamine Kendimi rahatlatmak için su sesi filen dinliyorum ti e olmuyor bide doktor rahminde yumuşama var dedi ama kasılmam YÖK ki açılmam olsun
Ayseoksuz Ruveydamine doğumu hızlandıran şeyler diye bir yazı okumuştum. Bolca hareket, cinsel birliktelik gibi. Bunları deneyebilirsin
Ruveydamine Ayseoksuz egzersiz yapıyorum yürüyorum ama bakalım Çarşamba doktor kontrolüm var ne dicek doktor