aleynakeskiin 38+1 haftalik gebeyim kasiklarimda dibe dibe vuran bir agrim var ve yattigimda kalkarken sancim oluyor ayaklarim asiri agriyor ama henuz nisan falan olayim olmadi hastaneye gitmelimiyim sizce? ♥️
Nursen977 aleynakeskiin bende aynı durumdayım canım 37+6 yarın 38 oluyorum kontrolüm var o yüzden gitmiyorum bakalım ne diyecek
Ebruaybars aleynakeskiin benimde vajinamda ara ara şiddetli batma ve baskı var normal diye düşünüyorum yarın kontrol var çatı muayenesi de yapacak belki acilmamiz oluyordur bnfe 38+1 im
1cicek aleynakeskiin bende 37+5 benmde ara ara kasillarma agri giriyo bazen kasiliyo karnm akintm fazlalasti bide sizdede oluyomu
aleynakeskiin Ebruaybars benim bayramdan once sancim baslamisti hastaneye kaldirildim ve 2 cm acilmamin basladigini erken dogum riski oldugumu soylediler bir gun hastanede yatmistim sukur erken dogum riskini atlattim ama suan yine başladı
aleynakeskiin 1cicek benimde akintim 1 aydir fazla ve yogun doktorum enfeksiyon dedi ve igne fitil verdi bebege gecmemesi icin doktorunuzla bi konusun bence