Busraafth Merhaba arkadaşlar ben dayanamayıp adetten 5 gün önce test yaptım sonuç negatif çıktı bugün adet günüm daha olmadım göğüsümde bı dolgunluk hissi hafif bir ateşim ve arada bir karın ağrısı oluyor ve çok halsizim sizce gebelik olabilir mi ?
ecembugra53 Busraafth canım adetin geçsin test yap öyle anlarız bu sekılde herkeste farklı oluyor cnm bişey diyemem yanlış olur 🥰
Busraafth Seher112 hmm bugünü atlatmayı bekliyorum sabırsızlıkla yarın giderim inşallah tabi olmazsam eger