Esma98 Ergi başından beri hiç midem bulanmadı. Sadece geceleri uyuyamıyorum sıcaktan ve bazı zamanlar bacak bel ağrısından. Onun dışında bir sıkıntımız yok hamdolsun 💐
theAna Geceleri uyuyamıyorum daralıyorum sıcaktan. Gündüz de çok uyuyorum uykudan gözümü açamıyorum, bulantılar oluyor onun dışında iyi gidiyor şükür..
Ergi theAna hadi ya daha devam mo edoyo bulantilarin kiyamam Allah kolaylik versin valla ben ilk 3 ay yasadim bidaha olmadi
theAna Ergi teşekkür ederim sabahları oluyor onu da idare ediyoruz artık yapacak bir şey yok.. Ne güzel sizinki geçmiş. Nasıl gidiyor hamilelik sizde
Ergi theAna valal coo sukur hicbi sikintim yok guzel gidiyo Kramp falan arkadaslarimin cogunda olmus ama bende hic olmadi cok sukur rahat hareket edebiliyorum xok sukur masalllah diyeyim
Angelsmom Aya girdik yoğun bel ağrılarım başladı. Geceleri bel ve bacak ağrısından uyuyamıyorum. Bir iş yapsam hemen belli ediyor kendini başlıyor zonklamaya tepiniyorum ağrıdan evin içinde magnezyum ve parol dışında bir şey vermiyor doktor ne yapacağımı şaşırdım 😓😓