Mrvteacher Kızlar azönce 2 kez çok az miktarda akıntı gibi de değil su gibi sıvı geldi daha 24 haftalığım suyum gelmiş olamaz değil mi? 🙄😶😶
Elmaveannesi Mrvteacher hic sanmiyorum kuzum bende 24 haftaligim akintim cok oluyor dedim doktora yesil, k.rengi olmadigi surece bisey olmaz dedi. Benim sivim normal ama sizintida yoktu cok şükür. Ama erken dogum riskin varsa mutlaka doktora gorun bence
Duygu_pb Mrvteacher bana da öyle olmuştu 36. Haftada kokusuz renksiz berrak su gibi akıntı olmuştu birkaç sefer aradım doktor beyaz bir havlu koy bir iki saat sonra ıslanır ve kanlanırsa suyundur olmazsa akıntıdır demişti
Mrvteacher Elmaveannesi erken doğum riskim de yok aslında ama anlamadım ağrı sızı da olmadı eğer devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum evet
Mrvteacher Duygu_pb anladım teşekkür ederim ben de öyle yapayım devam etmezse sorun yoktur zaten heralde