Merhaba yakın arkadaşım geçen iki hafta önce doğumunu medicana da yaptı. Sezeryan doğum oldu. Doğuma kadar ve doğum sonrası herşeyden memnundu. Yalnız bebeğe 5 günlük kontrole gittiklerinde idrar yolu enfeksiyonu teşhisi konulmuş ve bebeğiniz enfeksiyonlu diye yoğun bakıma yatması gerekirken almamışlar ellerine bir kağıt tutuşturup kendi özel arabalarıyla başkent hast.ne göndermişler. Başkent hastanesinde de yer yokmuş fakat bebeğin işlemlerini yapıp rahatsızlığı ile ilgili birimin bulunduğu hastaneyi araştırıp sevkini yapmış. Yani doğum kısmından memnun ama sonrasından mutlu değiller canım. Neyse ki kızımız şimdi iyi ☺