Ben maalesef yaşadım. Dışarda yemek yemiştim ve birkaç saat sonra midem çok kötü oldu. Tamamını çıkartana kadar rahatlayamadım. 4-5 defa istifra edip midem boşalınca anca rahatladım. Ancak korkmayın gıda zehirlenmesinin bebeğe olumsuz herhangi bir etkisi yokmuş. Doktorum bana sadece seni yorgun düşürür demişti. Ancak umarım zehirlenmemişsiniz, geçmiş olsun. Bol bol su tüketin ki vücut halsiz düşmesin.