Arkadaşlar 3 kere test yaptım 3 ü de tam net 2 çizgi çıktı adetim 3 gün gecikti üstüne doktora gittim ultrason yaptı fakat birşey görünmediğini dedi beta hcg testi yapıldı 1160 olarak çıktı 4 gün önce ise sayım 279 idi perşembe günü tekrar beta bakılacağı söylendi gebelik var gibi dedi böyle bir durum yaşayanınız oldu mu aranızda sizce hamile miyim