Berra20 rabbim hakkında hangisi hayırlı ise onu versin inşallah sezeryan hiç olmadım iki evladimida suni sancı ile doğum yaptım dayanılacak gibi değildi kızım 14 saat içinde oldu kaç kişi karnıma bastırdı o sancı gibisi yok Allah’ım herkesin yardımcısı olsun kaç kez çıktım doğumhaneden eşime yapvardim götür beni diye doktora dedim sezeryana alın beni almadılar ama doğduktan sonra kızım her acim bitti gitti şimdi ikizlerime hamileyim sezeryan olmak zorundaymis bende o nasıl oluyor onu bilmiyorum doğumun kolayı yoktur rabbim kmseyi o darda zorda koymasın inşallah evladinizi hayırlısı ile kucağınıza alırsıniz