Yesimmm93 gulistanm 20 haftalığız iki böbrekede genişleme var sol böbrekte 1 cmden büyük taş var sağda kum doktor yolculuk yasak dedi yatıp dinlenmen lazım böbrek büyüdüğü için taş kendını bırakabilir o zamanda maf olursun dedi. Bebege bişey olurmu dedim ona hiç bişey olmaz ama sen çok kötü olursun dedi o zaman bile içim ferahladı 😔
MuratZeynepDiner gulistanm benm de sağ böbreğimde var doktor şimdilik birşey yapamayız.doğumdan sonra düzelir düzelmese kreter takarz dedi.doğuma kadar bu ağrıyı çekecez maalesef😔genişleme olan böbreğin üstüne yatmamaya çalıs ve bol bol su iç başka yapabileceğin bir şey yok
Alinkuzusu Geçmiş olsun bilirim zor durum çok sancı yapıyor mu bobregin? Bol su icip idrarla atman lazim benim 36. Haftamda vurdu böbreğime nerdeyse doğuma alınacaktım neyse ki sıktık dişimizi.urologa gözüktünüz mü ?
gulistanm Alinkuzusu hayir dun ogrendim belime cok siddetli agrilar giriyordu gittim oyle ogrendim smdilik yapacak birsey olmadigini doktorumda bol su icmemi soyledi ama dayanamiyorum ben
busetezcan 29.haftamda adim dahi atamicak bi sanciyla gittim. bobrek buyumesi cikti 😔 biri 1.5mm biri 3mm buyumus o gun verdigi serumla anca kendime gelebildim. Sonrasinda cok sukur okadar sanci cekmedim. ama bazen tekmeleri denk geliyor canim fena yaniyor.
gulistanm busetezcan insallah bu zorlu sureci hepimiz atlatiriz bebege zarari olmasn saglikli dogsun baska bisey istemiyorum gercekten biz dayanabiliriz idare edebiliriz🙏
gulistanm MuratZeynepDiner evet doktorum da oyle soyledi benimde sag tarafim ayni sekil ama o kadar siddetli ki ne yapsam gecmiyor sadece parol kullanmami soyledi cok siddetlendigi zamanlarda
busetezcan gulistanm onlar icin herseye defer her aciya dayanilir yeter ki onlar saglikla gelsinler sagliklari yerinde olsun 🙏
Bebegimveben Bende üç gündür bu şikayet var böbrek genişlemesi ağlatıyordu beni her ağrı girdiğimde ve on dk da bir giriyor gece uyku falan yoktu bol su içiyorum hala ağrı var ama geçecek inşallah yapacak birşey YÖK dedi doktor
Aysekrks Ben biraz erken yaşadım bu durumu 3 gün tedavi gördüm her 15 günde bir urolaga gidip görünüyorum bana da bol su içmem.gerektigi soylenildi gunde 3lt falan