150_gelartik Ozlemzeynep ben de 3. Ayında gebe kaldım mayısta cektirmistim sen bi daha kan verecek misin yoksa kontrole kadar bekleyecek misin
150_gelartik Aysn6767 aşağı yukarı ayni günlerde yaklaşık değer çıkmış benimkiyle inşallah artış gosterir
Ozlemzeynep 150_gelartik beklicem Canım ben cuma vermiştim 30 çıkmıştı 145 e yükselmiş dün haftaya da doktora giderim 🥰
150_gelartik Seher112 aaa neden bugün verdin cuma verecektin canım sevindim adına bakalım benimki ne durumda çok merak ediyorum
150_gelartik Seher112 yarin sonucu alinca yazarim canım ağrılar var kanama yok.İnşallah artıyordur bulantı falan var mi ben de yok
Seher112 150_gelartik yok canım benimde sadece arada bel kasık ağrım oluyo başka hiçbir belirtim akıntım bişeyim yok