Nasippp Yaprakk kimden bulaştı temaslı olduğunuz kişi var mıydı temas ettiyseniz kaç gün sora ortaya çıktı çok sordum ama kusura bakmayın
HGa Yaprakk covit olan birisi ile temasımız oldu eşimle 32. Haftadayım evde tedbir amaçlı karantinadayız kapıya gelen görevli sende pozitif çıkarsa hastaneye almamız gerekiyor dedi doğru mu hemen hastaneye mi alıyorlar
Yaprakk Nasippp benim pozitifi temasım yoktu zannediyorum ki hastaneden bulaştı o yüzden bilemiyorum kaç gün kuluçka sürem oldu korona olmadan önce 2 kez falan hastaneye gittim 15 gün içinde
Nasippp Miragee ay hadi inş canım bende test verdim bu gün gayet iyiyim inş negatif çıkar benimde 🤲🏻Sonuç yarına belli olur dimi
Yaprakk Nasippp yüksek ateş nefes darlığıyla ambulansla gittim hastaneye canım ben , hastanede nabzımın 150lere çıktığını tansiyonumun 6-3 e kadar düştüğünü gördük ateşim düşmedi bi türlü yoğun bakıma alacaklardı ama çok şükür ertesi güne normale döndüm
Brce2020- Miragee canım merhaba benim de belirtilerden itibaren bugün 11. Günüm fakat pozitif sonucum çıkalı 5 gün oldu bizim için görevli olan hemşire biz test yapmıyoruz ilac bittikten sonra 14 gün daha karantinadasınz dedi siz testi nerde yaptrdınz ben de Merzifon da oturuyorum bu arada
Yaprakk HGa ben kendim ateşle gittim hastaneye 11 gün kaldım hastanede gebe olduğumuz için kan da pıhtılaşma olabiliyor o yüzden hastanede tutuyorlar bebeğimiz için canım
Dlktpl HGa eltım 35 haftalık pozıtıf cıktı suan hastanede bence sızde rıske atmayın ılacta verıyolar hem
Ssmmra Miragee canım ya seni hep görüyordum covid postlarinda ikinci kez pozitif çıkmama üzüldüm ama atlatacagindan eminim benimde uc gündür grip belirtim var ilk önce burun tıkanıklığı geniz akıntısı boğaz şişmesi ve kuru öksürük başladı şuan KBB yolladilar test falan yapmadı antibiyotik yazdı yolladı 14 haftalik hamileyim
Nasippp Miragee benim B eşim F şimdi aradılar eşimi sonuç poZitif demediler sisteme test verdiğiniz düşmüş dediler sonuç çıkınca.biz sizi arayacağız dediler