Kızlar ben 11+3 düm cinsiyet tahmini varmi dedim 1 ay sonra dedi bebeklerin cok küçük tahmin bile zor şuan dedi tek yumurta ikizlerine hamileyim sonrasinda çok üzüldüm küçük demesine falan baya kafama taktim galiba hala daha onun psikolojisi var üstümde 12+2 olduk ama gelin bide bana sorun böyle durumlar nedense anne adaylarını çok etkiliyo 😢