Zynppg bende yaşadım kimseye yaşatmasın rabbim o korkuyu anlatamam doktora nasıl gittiğimi htırlamıyom endişemden progestan kullanıyorum ama çok şükür 3 ay bitti doktora tekrar gittim kullanmana gerek yok düşük riskin yok dedi zaten bana tedbir amaçlı vermişti cok sevindim öle diyince bitince kullanmayacam ama bidaha bakım 20 gün sonra dedi inşaaallah sıkıntı olmaz ama sana tavsiyem yat dinlen azıcık dahi iş yapma ben bi kere iki üç bişi yıkadım bulaşık olarak olmuştu biraz