Daha doktora gidemedim cuma akşamı evde yaptığım test ile çift çizgiyi gördüm ve devlet hastanesinde acilde gebelik testi yaptırdık 1805 çıktı dün akşam tekrar yaptırdık 3400 çıktı neden gidemedim doktora çünkü hafta sonu ve gece öğrendim doktorlarda randevu bulamadım falan falan sizce ne kadarlık ?