Berrasirin Seni çok iyi anlayabiliyorum ilk bebeğimi 5 haftalık kaybettim 14 Aralık 2019 da ve bebeğimi kaybettigim gün benim doğum günümdü. O acı çok başka birsey.Tarif edilemez Rabbim kimsenin kucağını gerçekten boş bırakmasın isteyen herkese gönlüne göre versin.Sende tez zamanda evlat sahibi olursun inşallah .Bende senin gibi her ay hep umutla bekliyordum ama hiç olmadı aradan aradan 7 ay geçti 7 ay boyunca hem umitliydim ama hep stres yapıyordum neden olmuyor falan diye sana tavsiyem sakın kafana takma neden olmuyor falan diye yumurtlama dönemini takip et o günlerde birlikte olun ve gerçekten bol bol dua et Rabbim herşeyin hayırlısını bilir.Dedigim gibi sakın takma kafana kafana takmayı biraktigin anda anlamıyorsun zaten ben şu an 7 haftalık hamileyim Rabbim bir daha o acıyı yaşatmasın sadece bana değil gerçekten evlat sahibi olmak isteyen herkese.Rabbim tez zamanda kucağını doldursun inşallah 🤲🌺