36+3 um kılosu 3 e yaklasıkmıs 37 cm dı olcumlerı bı ıkı hafta onden gıdıyomus bı sorun yaratmıyor dedı doktorum bakalım cuma gunu da nstye bakıcaklarmıs ılk defa nstye gırcem heycan var üç gundur acayıp bı agrım var belımde kasıklarımda nedenınıde bılmıyorum kanala yerlesınce agrı yaparmıs burda okudugum kadarıyla ☺️ Cantamız hazır beklemedeyız ınsallah kısa zamanda dogum gerceklesır cunku baya bı yoruldum aslında zorlu gecmedı hıc bı sure ama su son ıkı hafta baya yordu benı ☺️☺️