-betul-20 anladım cnm doktora gittiğinde herseyi sor her detayı 😊
-betul-20 sen ne zamn gidicen
67380ipek benim çarşambayı ama yarın sabaha aldım. Panik olmam faha sıkıntılı şuan
-betul-20 yok canım kontrolüm var ozaman sorarım
67380ipek doktora gidin beklemeyin yada en yakın acile gidin bir baktırın
Baby216 daha 3 gün önce gittim doktor da bıktı artk eşimde götürmüyr😭
Baby216 sizinde mi başınıza geldi
-betul-20 4 Eylül 🙄
-betul-20 evet benimde aynı oldu kımıldamadı diye gittim 40. Haftamda kalbi durmuştu
Baby216 çok üzüldüm Allah yardımcınız olsun
-betul-20 sağolun Allah kimseye yaşatmasın dayanması çok zor