Selinbam Hapşırdığım öksürdüğüm zaman yada istifra ederken alt karnıma sancı giriyor 9 + 5 deyim sizede oluyor mu ???
Ceydaaaaa Selinbam Evet cnm çok normal o haftalarda ☺️ öksürünce bile karnımın aşagısına bi 5 sn agrı giriyordu 😊
Zezef Selinbam yuvarlak bağlar denilen, rahim bağlarının gerilmesi yüzünden o ağrıyı hissediyoruz.. hiç bir sorun yok hapşırmaya devam:)
sntn Selinbam yaa hemde nasıl özellikle hapşırırken anlatılmaz bir ağrı ve en başından beri var bende 10 haftalık hamileyim bende neden oluyor acaba
Selinbam Teşekkürler hepinize içim rahatladı biraz bu platform bu şekilde kullanıldıgında çok anlamlı sağolun ❤️💜❤️