Merhabalar, biz 17haftalık olduk 🥰 cinsiyeti 15.haftamızda söyledi doktorumuz ikili tarama testini olduk 4gün sonra doktor kontrolümüzde üçlü tarama testi olacağız hayırlısıyla 🙏🏻 Hala kıpırtı yok kimileri hissediyormuş ama bakalım ne zaman hissedeceğiz 🌸🌸