Ylldixx407 En son temmuzun 1 inde adet oldum ve bidaha olmadım kan testiyle hamile olduğumu öğrendim ama hiçbir belirtim yok sadece beyaz akintim var boş gebelik yada dış kimyasal gebelik olur diye korkuyorum 7+5im sıra olmadığı için daha gidemedim hastaneye
MehZey Ylldixx407 ben 19+6 günlük oldum ilk 9 haftaya kadar da belirtim yoktu beyaz akıntım hala var ben bazen wcye giderdim hastalandım diye bı bakardım beyaz akıntı ıslaklık hissi vermiş çok normal rabbin saglikla kucağına almayı nasip etsin 🤗
Ozdmrkbraa Ylldixx407 21+5im sadece 13-15haftalar arasında bulantım oldu hiç belirtim yoktu ilk üç ay hamile değilim gibi diyordum umutsuz olma kuzum illa belirti olacak diye bişey yok ☺️
Sb123 Bende 3 aylık oldum ama henüz hiç midem bulanmadı kusma durumum olmadı korkmayın strese kapılmayın bence ☺️